Προσοχή!

Αυτό το site χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχει καλύτερη εμπειρία. Μάθετε πως χρησιμοποιούμε τα cookies ή δείτε πως θα αλλάξετε τις ρυθμίσεις cookies.

Συμφωνώ
211 1821910211 1821910
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 25€
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 25€

10 Υγιεινά Snack κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Posted by   Rock Sugar
11/11/2019
0

Ένα χαρακτηριστικό της περιόδου της εγκυμοσύνης είναι οι συνεχείς λιγουρίτσες που μπορεί να βιώνει η μέλλουσα μανούλα. Πολλές φορές μπορεί να είναι τόσο έντονη η επιθυμία για την κατανάλωση κάποιου snack που σε κάνει να αμφισβητείς το μικρό χρονικό διάστημα που μεσολάβησε από το προηγούμενο. Κι έτσι ενώ έχεις ολοκληρώσει το υπέροχο και πλούσιο πρωϊνό σου, πιάνεις τον εαυτό σου την επόμενη στιγμή να κάνει πλάνα για το επόμενο γεύμα και μάλιστα με ιδιαίτερη ανυπομονησία.

Όχι, δεν σου συμβάινει τίποτα κακό, απλά η εγκυμοσύνη ανοίγει την όρεξη και συγχρόνως μειώνει το αίσθημα του κορεσμού. Ακούγεται τέλειο αν το σκεφτεί κανείς γιατί ποιος δεν θέλει να μπορεί να απολαμβάνει τις γεύσεις που επιθυμεί χωρίς την παρέμβαση του ενοχλητικού φουσκώματος;

Εδώ είναι όμως και το σημείο που πρέπει να δώσουμε ιδιαίτερη βάση. Στην πραγματικότητα οι ενεργειακές ανάγκες του οργανισμού κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης δεν μεταβάλλονται τόσο πολύ, τουλάχιστον όχι όσο μας κάνει ο οργανισμός μας να νομίζουμε. 

Έτσι ενώ η όρεξη βαίνει διαρκώς αυξανόμενη θα πρέπει να τηρηθούν οι ισορροπίες λαμβάνοντας υπόψη τα θρεπτικά στοιχεία που πρέπει να προσλαμβάνονται για την σωστή ανάπτυξη του εμβρύου και την αποφυγή των περιττών κιλών. 

Απευθυνθήκαμε στην κλινική Διαιτολόγο/ Διατροφολόγο Μαριέττα Μαρκούση και ετοίμασε για εσάς μια πλήρη λίστα από 10 Υγιεινά snack που μπορείτε να απολαύσετε χωρίς ενοχές. Τα snacks της λίστας που ακολουθεί είναι πλούσια σε βιταμίνες και μέταλλα και το κάθε ένα από αυτά δεν ξεπρνά τις 200 με 300 θερμίδες. Όσο για τις μερίδες, είναι τόσο ικανοποιητικές που δεν θα νιώσετε ότι στερείστε κάτι, αντιθέτως θα σας ευχαριστήσουν ιδιαίτερα.

Προτεινόμενα Snack

1.Μήλο με τυρί

Ένα μέτριο μήλο μαζί με 30 γρ κίτρινο τυρί είναι πλούσια σε φυτικές ίνες , ασβέστιο και μπορούν να περιορίσουν τις πρωινές καούρες.

2.Αυγό σε ψωμί ολικής άλεσης

Μία φέτα ψωμί ολικής άλεσης είναι πλούσια σε φυτικές ίνες ενώ ένα αυγό ποσέ μας παρέχει πρωτείνες οι οποίες θα μας χορτάσουν και τέλος περιέχει την πολύτιμη Βιταμίνη D η οποία συμβάλει στην ανάπτυξη των δοντιών και των οστών του εμβρύου.

3.Μείγμα ξηρών καρπών με αποξηραμένα φρούτα

Μία επιλογή πλούσια σε ασβέστιο, Βιταμίνη D, μαγνήσιο ενώ τα αποξηραμένα φρούτα θα σας βοηθήσουν να έχετε καλύτερο ύπνο…

4.Γιαούρτι

Το κλασσικό Ελληνικό γιαούρτι περιέχει πρωτεΐνες, είναι πλούσιο σε ασβέστιο και προβιοτικά τα οποία θα συμβάλλουν στην καλύτερη λειτουργία του πεπτικού συστήματος.

5.Κομμένα λαχανικά και γκουκαμόλε

Πολλές γυναίκες κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης τους έχουν συχνά φαγούρα. Αυτή πολλές φορές προκαλείτε λόγω της υπερκατανάλωσης αλατιού. Χρειάζεται λοιπόν να πίνουμε πολύ νερό και να καταναλώνουμε λαχανικά τα οποία είναι πλούσια σε υγρά. Τέλος, η γκουακαμόλε περιέχει κάλιο ρυθμίζοντας καλύτερα την ηλεκτρολυτική ισορροπία.

6.Cottage cheese, φρούτα και γκρανόλα

60 γρ cottage cheese, μία φέτα μάνγκο και 2 κ σ γκρανόλα αποτελούν μία πολύ γευστική επλογή η οποία είναι πλούσια σε ασβέστιο, πρωτείνη, φυλλικό οξύ (ουσία που σχετίζεται με την ανάπτυξη του Κεντρικού Νευρικού Συστήματος του εμβρύου), περιέχει φυτικές ίνες και έχει ελάχιστες θερμίδες.

7.Αβοκάντο και κράκερ

Μισό αβοκάντο σε μία φέτα ψωμί ή 2 κράκερ αποτελεί μία πολύ καλή επιλογή ειδικά εάν κατά την εγκυμοσύνη σας υποφέρετε από μυικές κράμπες μιάς και το αβοκάντο είναι πλούσιο σε μαγνήσιο. Τέλος, αυξήστε την πρόσληψη φυτικ’ων ινών με κατανάλωση ολικής άλεσης ψωμιού ή κράκερ.

8.Μεξικάνικη πίτα με χούμους και ντομάτα

Μία μεσαία μεξικάνικη πίτα μαζί με 4-5 ντοματίνια και 3 κ σ χούμους θα σας προσφέρει το πολύ ωφέλιμο β- καροτένιο, σίδηρο, φυτικές ίνες και πρωτεΐνες.

9.Ψωμί με ταχίνι & μέλι

Μία επιλογή πλούσια σε φυτικές ίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία και βιταμίνες. Ασβέστιο, μαγνήσιο, κάλιο, φώσφορος, σίδηρος, ψευδάργυρος, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, βιταμίνη Ε και άλλες αντιοξειδωτικές ουσίες.

10.Πεπόνι ή καρπούζι με λάιμ

Το καρπούζι και το πεπόνι είναι δύο φρούτα πλούσια σε νερό ενώ επιπλέον περιέχουν κάλιο.

 

Έτσι λοιπόν την επόμενη φορά που θα νιώσετε επιθυμία για ένα snack μπορείτε να βάλετε αυτή την πλήρη λίστα στο ψυγείο σας και να επιλέξετε ποιο από αυτά επιθυμείτε περισσότερο.

----------

Το περιεχόμενο του άρθρου στον διαδικτυακό μας χώρο δεν αποτελεί και δεν μπορεί να εκληφθεί ως ιατρική συμβουλή, διάγνωση, θεραπεία, υπόδειξη ή παραίνεση. Όλες οι πληροφορίες παρέχονται στους αναγνώστες για ενημερωτικούς σκοπούς. Εάν αντιμετωπίζετε κάποιο θέμα υγείας, συμβουλευτείτε τον γιατρό σας πριν κάνετε οποιαδήποτε αλλαγή στον τρόπο ζωής σας, σε σχέση με θέματα που αναφέρονται στον διαδικτυακό μας χώρο.

Σχόλια

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Νέο σχόλιο

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ
& ΛΑΒΕΤΕ ΩΣ ΔΩΡΟ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ

ΛΙΣΤΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΝΕΟΓΕΝΝΗΤΟΥ!